Οι παγανιστικές ρίζες της τριαδικότητας
Οι παγανιστικές ρίζες της τριαδικότητας – Η μυστηριακή θρησκεία της Βαβυλώνας
Το δόγμα της τριαδικότητας του Θεού υποστηρίζει ότι ο Θεός αν και είναι ένας, αποτελείται από τρία πρόσωπα – υποστάσεις, τον Πατέρα, τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα. Στη μελέτη αυτή θα ασχοληθούμε με δύο τρόπους κατανόησης της τριαδικότητας του Θεού. Υπάρχει η ορθόδοξη εκδοχή που υποστηρίζεται από τη ρωμαιοκαθολική, την ορθόδοξη, την αγγλικανική εκκλησία κ.α. Σύμφωνα με την ορθόδοξη εκδοχή ο Υιός λέγεται ότι γεννήθηκε αιωνίως από τον Πατέρα το δε Άγιο Πνεύμα εκπορεύεται (από τον Πατέρα σύμφωνα με τους ορθοδόξους – από τον Πατέρα και Υιό σύμφωνα με τους καθολικούς). Δυστυχώς το δόγμα αυτό υπερβαίνει τα όσα αποκαλύπτονται μέσα από τις Γραφές και διδάσκει ότι τα τρία πρόσωπα της αγίας τριάδας συνυπάρχουν συνεχώς, είναι αδιαχώριστα (αδιαίρετος Τριάς) και μοιράζονται την ίδια ουσία του ενός Θεού (ομοούσιος Τριάς). Για το λόγο αυτό ο Θεός, γι αυτούς, ονομάζεται τριαδικός Θεός. Όπως προαναφέρθηκε η διδασκαλία αυτή δεν υπάρχει πουθενά στις Γραφές και όπως θα δούμε έρχεται σε ρήξη με το ευαγγέλιο.
Είναι ιστορικά εξακριβωμένο ότι η πλειονότητα των ειδωλολατρικών θρησκειών πίστευαν σε μια τριάδα. Πολλές από αυτές πιστεύουν σε αυτή ακόμα και σήμερα. Στην Αίγυπτο, για παράδειγμα, συναντούμε τον Όσιρη (πατέρας) την Ίσιδα (μητέρα) και τον Όρο (υιός). Αν και υπήρχαν τα τρία αυτά πρόσωπα – θεότητες ο θεός που τις συνέκλινε ήταν ο θεός ήλιος. Στον Ινδουισμό έχουμε τον Βράχμα, τον Βίσνου και τον Σίβα οι οποίοι απαρτίζουν την ινδουιστική τριάδα η οποία ονομάζεται Τριμούρτι – ο ένας ή το όλον με τρείς μορφές. Στη Νέα Ζηλανδία η φυλή των Μαορί έχουν τη δικιά τους τριάδα, τους Ταράνγκα, Μάουι και Τίκι-τίκι. Στον Ζωροαστρισμό, ο Ζωροάστρης έθεσε επικεφαλής της ουράνιας ιεραρχίας τον Αούρα Μάζντα, τον Αριμάν και τον Μίθρα.
Τα χαρακτηριστικά των περισσοτέρων ειδωλολατρικών τριάδων είναι τα εξής:
1.Ο τριαδικός θεός αποτελείται από τρία όντα.
2.Ο ένας είναι ο πατέρας, ο άλλος η μητέρα και ο τρίτος είναι ο υιός.
3.Ο υιός είναι συνήθως και σύζυγος της μητέρας. (π.χ. ο Ορος σε σχέση με την Ίσιδα)
4.Ο υιός είναι η ενσάρκωση του πατέρα.
5.Και οι τρεις λατρεύονται ως θεοί.
6.Πολλές φορές οι τρεις αυτοί ονομάζονται ως «ένας θεός» - ένας θεός με τρεις μορφές ή τρεις σε έναν.
7.Πολλές φορές ο πατέρας δεν αναφέρεται. Αντ’ αυτού λατρεύεται η μητέρα και ο υιός. (π.χ. μια μητέρα βρεφοκρατούσα)
8.Μερικές φορές η ειδωλολατρική τριάδα εμφανίζεται ως ένας θεός παρουσιαζόμενος με τρία κεφάλια, έχοντας αναλάβει να εκτελέσει τρεις ρόλους.
9.Άλλες φορές ο ένας θεός απεικονίζεται με ένα κεφάλι και τρία πρόσωπα.
10.Σε ορισμένες θρησκείες το τρίτο πρόσωπο της Τριάδος θεωρείται κακό - καταστροφέας.
11.Στις θρησκείες αυτές το 1ο πρόσωπο είναι ο δημιουργός, το 2ο πρόσωπο είναι ο συντηρητής και το 3ο πρόσωπο είναι ο καταστροφέας.
Από που όμως ξεκίνησε αυτό το πρότυπο, της λατρείας του ενός θεού με τρία διαφορετικά πρόσωπα;
Το βιβλίο της Αποκάλυψης χρησιμοποιεί τον όρο “Βαβυλώνα” για να μας δείξει τα μαθήματα που πρέπει να πάρουμε από την αρχαία Βαβέλ - Βαβυλώνα. Θα θυμάστε την ιστορία μετά τον κατακλυσμό. Μια ομάδα ανθρώπων, οδηγούμενοι από έναν άνθρωπο που ονομαζόταν Νεβρώδ, δεν ήταν ευτυχείς να ζουν στα βουνά και αποφάσισαν να πάνε ανατολικά και βρήκαν μια πεδιάδα που λεγόταν Σένααρ και αποφάσισαν να χτίσουν εκεί μια πόλη και μέσα σε αυτήν ένα πύργο και να αποκτήσουν έτσι ένα μεγάλο όνομα για τους εαυτούς τους. Η πόλη λεγόταν Βαβέλ ή Βαβυλώνα και φυσικά η ιστορία του πύργου της είναι πολύ γνωστή. Ο άνθρωπος αυτός, ο Νεβρώδ, του οποίου το όνομα σημαίνει επανάσταση, οδηγούσε μια επανάσταση ενάντια στον αληθινό Θεό του ουρανού. Η επανάσταση αυτή αφορούσε και ένα ψεύτικο σύστημα λατρείας. Και ο Θεός δεν συμφώνησε να γίνει κάτι τέτοιο και έτσι έστειλε τον άγγελό Του και μπέρδεψε τις γλώσσες και ο πύργος καταστράφηκε. Ο Νεβρώδ για να επιτύχει το εγχείρημά του, βοηθήθηκε από τη γυναίκα του.
Η γυναίκα του ονομαζόταν Σεμίραμις. Άλλοι λαοί την αποκαλούσαν με διαφορετικό όνομα.
Η ιστορία της παλαιάς Βαβυλώνας μας αποκαλύπτει ένα πολύ ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της λατρείας που επικρατούσε την εποχή εκείνη. Στο βιβλίο 'Οι 2 Βαβυλώνες' του Alexander Hislop αναφέρονται τα εξής:
"Ο πύργος της Βαβέλ ήταν στην πραγματικότητα λατρεία προς τον σατανά με τη μορφή της φωτιάς, του ήλιου και του φιδιού. (3 μορφές). Όμως λατρεία προς τον σατανά δεν μπορούσε να αποδοθεί ανοιχτά επειδή πολλοί πίστευαν στον αληθινό Θεό του Νώε. Για το λόγο αυτό μια θρησκεία - μυστήριο ξεκίνησε στη Βαβέλ μέσω της οποίας ο σατανάς μπορούσε να λατρεύεται μυστικά."
Αυτά συνέβαιναν στη Βαβυλώνα. Υπήρχε μια μυστηριακή θρησκεία μέσω της οποίας λατρευόταν ο σατανάς με τρόπο μυστικό. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στις έσχατες ημέρες. Ο σατανάς μεταχειρίζεται την απάτη και τα μυστήρια για να πλανήσει τους ανθρώπους να πιστέψουν ότι λατρεύουν τον αληθινό Θεό ενώ στην πραγματικότητα λατρεύουν εκείνον. Ο Νεβρώδ μετά την εγκαθίδρυση της λατρείας του σατανά μέσω του μυστηριακού συστήματός του, πέθανε.
Μετά το θάνατό του, η γυναίκα του, προώθησε την ιδέα που αυτός άρχισε. Είπε ότι όταν ο σύζυγός της πέθανε πήγε στον ήλιο και έτσι ο ήλιος έγινε σύμβολο του Νεβρώδ. Οι άνθρωποι αυτοί λατρεύονταν επειδή αντιπροσώπευαν τον θεό που λάτρευαν και έτσι ο ήλιος έγινε σύμβολο της λατρείας του Νεβρώδ που αντιπροσώπευε τον σατανά. Μετά από αυτά η γυναίκα του, η Σεμίραμις, έμεινε έγκυος. Πως όμως έμεινε έγκυος αφού ο σύζυγός της ήταν νεκρός;
Η ίδια είπε ότι μια αχτίδα από τον ήλιο ήρθε πάνω της και έτσι το παιδί αυτό ήταν ο Νεβρώδ που επέστρεφε ή αλλιώς ήταν η μετεμψύχωση του θεού ήλιου. Όταν γεννήθηκε το παιδί ονομάστηκε Θαμμούζ, ο οποίος επίσης αναφέρεται στην Αγ. Γραφή.
Αυτοί οι τρεις, ο Νεβρώδ, η Σεμίραμις και ο Θαμμούζ λατρεύονταν ως η προσωποποίηση του θεού ήλιου, μέσω αυτής της μυστηριακής θρησκείας που δεν ήταν τίποτε άλλο από λατρεία του σατανά.
Αυτό μας επιβεβαιώνει και η ιστορία, καθώς διαβάζουμε στο ίδιο βιβλίο:
"Οι ρίζες της αγίας τριάδας βρίσκονται στην αρχαία Βαβυλώνα με τον Νεβρώδ, τον Θαμμούζ και την Σεμίραμις. Η Σεμίραμις απαιτούσε να λατρεύουν τον άντρα της, τον υιό της αλλά και την ίδια. Ισχυριζόταν ότι ο υιός της ήταν και πατέρας και υιός (αυτός που πήγε επάνω, ο ίδιος επέστρεψε). Ναι ήταν ο 'θεός πατέρας' και ο 'θεός υιός' - ήταν μια ακατανόητη θεϊκή τριάδα"
Η ιστορία μας διδάσκει ότι το πρότυπο του τριαδικού αυτό έχει τις ρίζες του πίσω στη Βαβυλώνα.
Φυσικά αυτό δεν άρεσε στον Θεό. Ο Θεός διέκοψε τις εργασίες και διασκόρπισε τους ανθρώπους αυτούς αλλάζοντας τις γλώσσες τους. Ο Θεός είδε ότι αν άφηνε αυτό το σύστημα να πάρει την εξουσία, θα έλεγχε όλο τον κόσμο. Θα εξελισσόταν σε μια παγκόσμια κυβέρνηση με κεντρικό έλεγχο από τον πύργο της Βαβέλ. Ο Θεός είδε ότι αυτό θα εξαφάνιζε την αλήθεια Του και έτσι παρενέβη για το καλό όλης της ανθρωπότητας. Όταν όμως ο Θεός παρενέβη, βλέπουμε ότι κάτι συνέβη σε όλους τους ανθρώπους που διασκορπίστηκαν.
Η λατρεία του σατανά ή λατρεία του ηλίου που ξεκίνησε στη Βαβυλώνα αντιπροσωπευόταν από τους ιδρυτές αυτής της θρησκείας, τον Νεβρώδ τη γυναίκα του και τον υιό που ήρθε αργότερα.
Αυτή η πρώτη τριάδα, η λατρεία των τριών προσώπων βλέπουμε ότι συνεχίζεται σε όλες τις παραδόσεις των λαών που διασκορπίστηκαν μετά τη Βαβέλ. Η τριάδα της Βαβέλ ήταν ο Νεβρώδ ο Θαμμούζ και η Σεμίραμις. Καθώς οι γλώσσες άλλαξαν βρίσκουμε κάτι πολύ ενδιαφέρον να προκύπτει. Το ίδιο πρότυπο, οι ίδιες έννοιες και αρχές που υπήρχαν στη Βαβυλώνα ταξίδεψαν με τους διάφορους λαούς, πήραν όμως διαφορετικά ονόματα διότι πλέον οι άνθρωποι μιλούσαν διαφορετικές γλώσσες. Για παράδειγμα, όπως προαναφέραμε, στην Αίγυπτο η λατρεία εστιαζόταν σε μια τριάδα, τους Όσιρη, Όρο και Ίσιδα.
Ο κοινός παρονομαστής όλων των ειδωλολατρικών θρησκειών είναι ότι όλες άρχισαν στο ίδιο μέρος, στη Βαβυλώνα. Οι θεοί τους όμως είχαν διαφορετικά ονόματα διότι μιλούσαν διαφορετικές γλώσσες.
Όταν πέθανε ο Νεβρώδ, η Σεμίραμις είπε ότι ο Νεβρώδ πήγε πάνω στον ήλιο.
Λόγω του ότι λάτρευαν τον θεό ήλιο, είδαν ο ηλιακός δίσκος ήταν ένα ταιριαστό σύμβολο του θεού τον οποίο λάτρευαν, του σατανά. Είδαν ότι λάμβαναν ζεστασιά, φως και ότι η ζωή εξαρτιόταν άμεσα από τον ήλιο και έτσι ο ηλιακός δίσκος έγινε το σημαντικότερο σύμβολο του θεού που λάτρευαν.
Θεωρούσαν ότι ήταν ο ευεργέτης τους. Παρατήρησαν επίσης ότι ο ήλιος, στον ουρανό, λάμβανε τρεις διακριτές θέσεις πράγμα που ταίριαζε με την πίστη τους διότι ήδη λάτρευαν τρία πρόσωπα. Το στοιχείο αυτό συμπεριελήφθη μέσα στη μυστηριακή τους θρησκεία, τη λατρεία του σατανά.
Η ιστορία το επιβεβαιώνει: "Η τριάδα έγινε ο πιο διαδεδομένος στον κόσμο αριθμός της θεότητας ... Η λατρεία του ηλίου είναι μια από τις αρχαιότερες μορφές θρησκείας και ο αρχαίος άνθρωπος κάποιες φορές διέκρινε μεταξύ του ανατέλλοντος, του μεσουρανούντος και του δύοντος ήλιου. Οι Αιγύπτιοι για παράδειγμα διαχώριζαν τον ηλιακό θεό σε τρεις θεότητες: Τον Όρο - ο ανατέλλων ήλιος, τον Ρα - ο μεσουρανών ήλιος και τον Όσιρη - ο δύων ήλιος" (Αιγυπτιακές θεότητες, New International Encyclopedia)
Και όλα άρχισαν στη Βαβυλώνα. Ο κάθε λαός διατήρησε τα ίδια πρότυπα, τους έδωσε όμως διαφορετικά ονόματα. Είναι πολύ σημαντικό να το θυμόμαστε αυτό. Τα ίδια πρότυπα που προήλθαν από τη Βαβυλώνα, ταξίδεψαν μέσα στα διάφορα έθιμα των λαών και έλαβαν διαφορετικά ονόματα. Μάλιστα οι διάφοροι λαοί, απεικόνισαν αυτά τα πιστεύω μέσω της τέχνης τους κι αυτό διότι ήταν μια κρυφή και μυστηριακή θρησκεία. Δεν γνώριζαν όλοι ποιος λατρευόταν στην πραγματικότητα. Δεν γνώριζαν όλοι ότι ο σατανάς ήταν αυτός που λατρευόταν.
Οι δίσκοι που βλέπουμε πάνω ή πίσω από τα πρόσωπα, για παράδειγμα αιγυπτιακών θεοτήτων, δεν τοποθετούνταν εκεί για διακοσμητικούς λόγους. Αντιπροσώπευαν τον θεό που λάτρευαν. Τον θεό ήλιο ή αλλιώς σατανά σε τρεις διαφορετικές μορφές ή φάσεις: Είδαν ότι οι τρεις φάσεις του ήλιου, αποτελούσαν ένα ταιριαστό σύμβολο για τον θεό που λάτρευαν.
Ήταν ο 3 σε 1 θεός. Και οι τρεις ήταν ο ήλιος. Είχαν όμως τρεις διαφορετικές φάσεις - θέσεις αν και ήταν όλοι ένα. Έγιναν γνωστοί ως ο θεός 3 σε 1. Παρατηρείστε ότι ενώνοντας τις τρεις φάσεις του ηλιακού θεού μαζί, προκύπτει μια εικόνα που αντιπροσωπεύει την πίστη τους:
Αυτή η εικόνα έγινε σύμβολο του ηλιακού θεού ο οποίος στην πραγματικότητα δεν είναι άλλος από τον σατανά που ήταν πίσω από τη λατρεία αυτή. Αυτό ήταν πολύ αποτελεσματικό γιατί το χρησιμοποίησαν για να κρύψουν την πραγματική τους θρησκεία.
Αυτοί οι τεμνόμενοι δίσκοι είδαν ότι σχημάτιζαν αυτό το πολύ ενδιαφέρον ισόπλευρο τρίγωνο: Αν θυμάστε στο σχολείο, στη Γεωμετρία, το άθροισμα των γωνιών οποιουδήποτε τριγώνου είναι 180 μοίρες. Στο ισόπλευρο όμως τρίγωνο συμβαίνει κάτι αξιοσημείωτο. Κάθε πλευρά αντιπροσωπεύει και μία θέση του ήλιου. Διαπίστωσαν οι αρχαίοι ότι κάθε γωνία ενός ισόπλευρου τριγώνου ήταν ακριβώς 60
Οι ειδωλολάτρες αυτοί, χρησιμοποιούσαν αυτούς τους αριθμούς και αυτές τις εικόνες για να κρύψουν τη λατρεία που απέδιδαν στον σατανά. Επομένως η λατρεία του ήλιου ή αλλιώς η λατρεία του σατανά έγινε η λατρεία του αριθμού 666. Έγινε η θρησκεία του 666.
Κάποιοι άνθρωποι δεν θα γνώριζαν αυτόν τον αριθμό αν δεν αναφερόταν στην Αγ. Γραφή. Βλέπουμε εκεί ότι είναι ο αριθμός ενός συστήματος ανθρώπων. Η αρχαιολογία έχει βρει πολλές φορές αυτόν τον αριθμό σε ανασκαφές στη Βαβυλώνα. Είναι το σύστημα του 666.
Οι ειδωλολάτρες αρέσκονταν στο να συνδυάζουν τα διάφορα σύμβολά τους και να κρύβουν αυτά στα οποία πίστευαν ώστε αυτά να είναι γνωστά μόνο στους μυημένους. Η τομή των τριών αυτών δίσκων είναι γνωστή ως τραϊκουέτρα: γρήγορα διαπίστωσαν ότι οι τρεις δίσκοι θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από την τομή τους,
Η τομή αυτή θα συνέχιζε να αντιπροσωπεύει τον θεό ήλιο που είναι 3 σε 1. Το απεικόνιζαν βάζοντας πάνω στην τομή και ένα κύκλο. Το σύμβολο αυτό το συναντάμε σε διάφορους πολιτισμούς και ειδωλολατρικές θρησκείες.
Το σύμβολο αυτό το συναντούμε και στη σημερινή εποχή. Ας δούμε μερικά παραδείγματα για να δούμε πως ο διάβολος το χρησιμοποιεί:
Μπορεί κανείς να το συναντήσει σε διάφορες μορφές, σε τοίχους, σε εκκλησίες, σε γλυπτά κλπ.
"Η τραϊκουέτρα είναι ένα σατανιστικό σύμβολο που έχει τις ρίζες του στον αποκρυφισμό. Πάντοτε ήταν συνυφασμένο με παγανιστικές διδασκαλίες, σατανιστικές πράξεις και με τη μαγεία. Η τραϊκουέτρα αποτελείται από τρία επικαλυπτόμενα εξάρια Το σύμβολο αυτό ήταν το αρχαίο σύμβολο της ειδωλολατρικής τριάδας (είδαμε ότι αυτό ξεκίνησε στη Βαβυλώνα). Το σύμβολο αυτό έγινε ευρέως γνωστό από τον σατανιστή ‘Αλιστερ Κρόουλι καθώς το χρησιμοποίησε για τη Βασιλική Αψίδα του 3ου βαθμού της Μασονικής Στοάς της Υόρκης."
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ